Toshiba Satellite A200-1NH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite A200-1NH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Muna_28 01-03-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1NH

deze laptop is super, ik heb 'm gekocht voor mijn broer.. hij wilde een laptop voor dagelijks gebruik (internet, office, foto's, video etc), performance is uitstekend , snel, perfect beeldscherm , 2gb geheugen ... heel veel extra's (web cam, bluetooth, cardreader) .. min punten: hij is niet voor games en de batterrij loopt niet meer dan 2 uurtjes !

Wimmel2008 06-01-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1NH

Ik heb deze laptop 2 weken in bezit, voor huis tuin en keuken gebruik. Laptop voldoet volledig aan mijn verwachting! Ziet er goed en degelijk uit. Laptop heeft ingebouwde webcam en firewireaansluiting. (Nog) geen problemen gehad met Vista.
Enige nadeel is dat meegeleverde Ulead software niet goed overweg gaat met de Panasonic mini-dv camera, dit mag echter pret niet drukken!